• HOME
  • O MNIE
  • KONTAKT
  • JESTEM TEŻ TUTAJ
  • WSPÓŁPRACA

niedziela, 4 grudnia 2016

Świąteczne dekoracje zrób to sam(a)


Troszkę przymroziło, trochę popadało, nastał grudzień, więc czas na pierwsze świąteczne dekoracje - oczywiście DIY. W tym roku pomógł mi mąż i zmajstrował dla mnie trzy drewniane choinki różnej wielkości. Pomysł podchwyciłam z jednej z poznańskich galerii handlowych, była tam duża choinka przewieszona właśnie lampkami. Od razu mi się spodobała i zaczęliśmy kombinować jak zrobić taką do domu. Nasze choinki powstały z wyszlifowanych dokładnie desek z palet, dociętych i zbitych razem (dzieło męża). Do takiej konstrukcji przyczepiliśmy lampki. Małą choinkę zostawiłam bez dodatków. Takie dekoracje stoją w kuchni w miejscu gdzie pod koniec grudnia stanie prawdziwa choinka- wtedy drewniane zmienią miejscówkę. 









Do dekoracji świątecznych dołączyły również wianki. W tym roku zrobiłam trzy różne i wiszą w trzech różnych miejscach. Pierwszy wianek, z naturalnymi gałązkami i podczepionymi gwiazdkami (które kupiłam kiedyś w Pepco i przemalowałam sprayem na złoto bo miały już wyblakły czerwony kolor) zawisł w kuchni - tuż nad drewnianymi choinkami. 



Drugi wianek, w sumie składający się z dwóch, również naturalny, wisi na drzwiach wejściowych, ale na potrzeby zdjęć, zdjęłam go, ponieważ na ciemnym tle gorzej się prezentował. Do naturalnych gałązek dodałam kilka sztucznych czerwonych kulek. Jest delikatny i klasyczny. 



Trzeci wianek to przeróbka wianka jesiennego, który zrobiłam jakiś czas temu. Możecie znaleźć go ---> tu. Zostawiłam sztuczny mech, zdjęłam jarzębinę i dodałam orzechy, cynamon, cytrynę, kawałek drewienka, a nawet piernika. Taki zimowy wianek zawisł w dużym pokoju i pięknie prezentuje się razem z gwiezdnym świecznikiem oraz białym jeleniem. 



Na święta nie może zabraknąć girlandy! W zeszłym roku bawiłam się w trójkątną girlandę sama, pamiętacie? Więcej zdjęć zeszłorocznej girlandy znajdziecie ---> tutaj. W tym roku podczas zamawiania świątecznych papierów do prezentów znalazłam na stronie internetowej dość tanią gwiezdną girlandę z papieru, przeszytą nicią. Dołożyłam do zamówienia i zawiesiłam pod półkami. Jednak bardzo łatwo możecie wykonać taką girlandę sami, wystarczy sznurek lub nitka, trochę cierpliwość podczas wycinania gwiazdek najlepiej użyć do tego szablonu) i za pomocą maszyny do szycia, igły lub kleju przyczepiamy gwiazdki do sznurka. 







Jak co roku kuchnio-jadalnię zdobi gwiazda z ikea, dużo zielonego dzięki któremu w mieszkaniu pachnie lasem oraz świece. 


















Mam nadzieję, że choinki podobają Wam się równie jak mi:) Jak tam u Was z dekoracjami, czekacie czy tak jak ja nie mogliście wytrzymać? Co macie, planujecie w tym roku? Spokojnej niedzieli!

14 komentarzy:

  1. Takie naturalne dekoracje to moje ulubione :) Drewno, cząstka cynamonu,zasuszone pomarańcze mają swój świąteczny urok :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Drewniane choinki są obłędne.Oklaski dla męża za tak cudowne dekoracje.Jako iż mam słabość do wszelkiego rodzaju girland,to urzekły mnie także gwiazdki na sznurki.Ps.u mnie już dawno podekorowane.Tak mnie świerzbiło że musiałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Choineczki są cudne!
    Na pewno podkradnę pomysł i w przyszłym roku mąż będzie miał zajęcie:D

    OdpowiedzUsuń
  4. Kilka ozdób już wyciągnęłam. Zawiesiłam lampki na oknach, nie spodziewałam się że będzie od nich tak jasno i klimatycznie. Reszta ozdób będzie w tym tygodniu :) Choinki są niezwykłe, brawa dla Męża :) Jestem zakochana w Twojej kuchni <3 Wypatrzyłam cudnego dziadka do orzechów <3
    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  5. Choinki wyszły rewelacyjnie! Tworzą niesamowity klimat z pozostałymi dekoracjami. Obrus bardzo mi wpadł w oko

    OdpowiedzUsuń
  6. Martusiu u Ciebie już cudne świąteczne klimaty, jest nastrojowo i pięknie. Pomysł na choinki zdobione światełkami rewelacyjny, wianki śliczne :)
    Ściskam serdecznie, Agness <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Zdolnego masz męża :) ja w tymroku też zrobiłam (no dobra ja byłam tą częścią myślącą mąż wykonał) drewnianą choinkę. Teraz na niej jest kalendarz adwentowy dla synka, potem zawiesze na niej bombki i będą dekoracją kącika chłopaków.

    OdpowiedzUsuń
  8. Choinki są cudowne, zawsze najprostsze dekoracje są najpiękniejsze:-)))
    Ja już szaleję ze świątecznymi ozdobami:-))) Okres świąteczny jest tak krótki, że trzeba się nimi kiedyś nacieszyć:-)))
    Pozdrawiam serdecznie:-)))

    OdpowiedzUsuń
  9. Ślicznie, piękne wianuszki i piękny obrus :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudowne dekoracje, wszystko mnie zachwyca:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękny świąteczny klimat. Uwielbiam proste dekoracje. Wianki wyglądają cudnie, Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. fantastyczne są te drewniane choinki :)

    OdpowiedzUsuń
  13. a ja przyznam, że wypatrzyłam kapitalnego dziadka do orzechów ...

    OdpowiedzUsuń