• HOME
  • O MNIE
  • KONTAKT
  • JESTEM TEŻ TUTAJ
  • WSPÓŁPRACA

czwartek, 2 kwietnia 2015

Duża szafa i dzwonki wietrzne

 
W trakcie totalnej dezorganizacji domowej, którą mieliśmy jakiś czas temu z powodu montowania nowej szafy znalazłam dzwonek wietrzny z czasów bardzo dawnych. Przyczepione do niego były żółto-różowe kaczuszki i kurczaczki, ale takie mało wielkanocne. Pozbyłam się ich i zastąpiłam brzozowymi talarkami. Na początku chciałam również zmienić sznurek, ale postanowiłam tego nie robić w razie jakbym w przyszłości chciała zrobić dzwonek wietrzny od początku z pojedynczych elementów. Będę wtedy miała wzór jak wiązać sznurek. Trochę pokleiłam i powstał sobie taki dzwoneczek. Jest dwustronny, więc nawet jeśli wisi i coś zawieje, obróci się i z drugiej strony będzie prezentował się podobnie. Myślę, że jak zrobi się ciepło (kiedy???) to powieszę go na balkonie, zobaczymy. Najważniejsze jest to, że ma przyjemny, bardzo delikatny dźwięk.


 

Wracając do szafy, to już stoi. Tak jak oczekiwałam pomieściła wszystkie rzeczy włącznie z odkurzaczem, mopem, deską do prasowania, żelazkiem, ręcznikami, pościelą i ciuchami. Ma drążki na wieszaki i dużo półek. Pozbyliśmy się w końcu worków z rzeczami z przeprowadzki i wszystko znalazło swoje miejsce w szafie. Komoda, którą mieliśmy wcześniej stanęła w sypialni i mam w niej swój składzik rzeczy "bardzo potrzebnych" czyli papieru, farb itp. Salon powoli, powoli staje się salonem. Jest kanapa i szafa, stoi tam także biureczko. Teraz rozmyślam nad witrynami, szafką pod telewizor (i może telewizorem??). Myślę też nad ścianami, bo są jeszcze "gołe". Tablica botaniczna i małe obrazki czekają na swoje miejsce, a ja chce być na 100% pewna, że mają wisieć właśnie tam, bo bez sensu robić dziury w ścianach na marne. Mimo, że salon jest jeszcze nieskończony coraz częściej tam siedzimy, pijemy kawkę i coś tam skrobiemy. Już nie mogę się doczekać aż będzie wszystko. 





 Myślę nad zmianą uchwytów do szafy (miętowe?) i jakimiś fajnymi pudłami/kartonami/pojemnikami na górę. Jakieś propozycje?
 
 
Życzę Wszystkim Zdrowych, Wesołych i Spokojnych Świąt Wielkanocnych!
 
 
 
 
 
 

48 komentarzy:

  1. super są te dzwonki! i ja bym takie chciala na balkonie...
    ech..kiedy ta wiosna wroci:/?

    OdpowiedzUsuń
  2. Wzajemnie Marta, pogodnych i ciepłych, rodzinnych Świąt! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna kanapa, można wiedzieć gdzie została zakupiona? kolory jak najbardziej do siebie pasują. Uważam, że miętowe uchwyty by pasowały albo czarne do tej lampy. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kanapa jest z IKEA, Stocksund. Właśnie myślę nad czarnymi też:) pozdrawiam

      Usuń
  4. Czy ja sie już tą lampą zachwycałam? Nie pamiętam...

    Dzwonki bardzo fajne, szkoda, że nie ma zdjęcia "przed" ;) ;)
    No a taka szafa, wiadomo: to skarb!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nawet nie pomyślałam żeby zrobić przed - szybko te kurczaki zakurzone, obdarte wyrzuciłam:) lampa jest z Nomi i była tania:D

      Usuń
  5. piękne zdjęcia, pomysł z talarkami z brzozy świetny.
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję za świąteczne życzenia i wzajemnie życzę :)
    Uchwyty zmieniłabym na czarne, do superaśnej lamy! A dzwoneczki piękne :)
    Pozdrawiam cieplutko, Marta :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. czarne mówisz.. muszę jakichś fajnych poszukać:) buziaki

      Usuń
  7. Fajne dzwoneczki. Tak patrzę na Waszą szafę i dochodzę do wniosku, że też przydałaby mi się tak pojemna. Bardzo oryginalna lampa......przyciąga wzrok :)
    Pogodnych i spokojnych Świąt życzę.

    OdpowiedzUsuń
  8. Genialna lampa, mogłabym taką mieć u siebie.
    Pozdrawiam D.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie pomyślałabym, że ta lampa będzie się tak podobała:) kupiłam ją w Nomi bardzo tanio - może dlatego, że sklep był zamykany na dobre:) Pozdrawiam

      Usuń
  9. piękna i praktyczna metamorfoza:) Wesołych Swiąt:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepiekne dekoracje a lampa cudowna.
    Pieknie jest :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wszystko ładnie współgra- klasyczna sofa, nowoczesna szafa i industrialna lampa.
    Zapowiada się bardzo ciekawy salon! Gałeczki ja bym dała czarne.
    Wesołych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dużo głosów na czarne, więc warto rozważyć:) dziękuję:)

      Usuń
  12. Tobie również życzę zdrowych i wesołych Świąt Wielkanocnych. :)
    Piękna lampa. :) A może czarne uchwyty?
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki! :) dużo osób radzi czarne, muszę się rozejrzeć za jakimiś pasującymi:)

      Usuń
  13. Krok po kroku dochodzi się do prawie ideału w każdym pomieszczeniu :) Czasem dobrze robić powoli i mieć więcej czasu na przemyślenia: co, gdzie i jak. A potem fajnie też sobie siedzieć i patrzeć na to co się zrobiło i wymyśliło!

    Szafa nie wygląda na tak pojemną, dlatego tym bardziej jestem pod wrażeniem, że tyle do niej wlazło :)

    Najcieplejsze świąteczne życzenia!
    Magda

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki Magda:) a szafa.. jest dość spora i wysoka, mieści naprawdę dużo:) może i masz rację z tym "powoli" - wszyscy z rodziny nam to mówią:)

      Usuń
  14. Kochana życzę Ci
    aby te święta wielkanocne
    wniosły do Waszych serc
    wiosenną radość i świeżość,
    pogodę ducha, spokój, ciepło i nadzieję.

    OdpowiedzUsuń
  15. Szafa na wypasie, mnie też czeka, ale w przedpokoju. Pięknie u Ciebie. Uściski Martuś!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nasz przedpokój wąski i długi więc takie szafiszcze źle by tam wyglądało:) to powodzenia w szafowych zmaganiach:) dzięki, pozdrowionka;)

      Usuń
  16. Wszystkiego świątecznego!
    Dodatki na ściany i pełną sesje poprosimy 😍

    OdpowiedzUsuń
  17. Kurcze, fajnie wyszedł Ci ten dzwonek :) Co do szafy to te dyskretne uchwyty (musiałam naprawdę wytężyć wzrok by je dostrzec) chyba bym zostawiła... a pudła na szafę wymieniane w zależności od ... czegokolwiek ;) to świetny pomysł!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. coś w tym jest - mąż też mówi żeby nie zmieniać:) zobaczymy. dzięki - Pozdrowionka:)

      Usuń
  18. Tak mnie zastanawiają te miętowe uchwyty- widziałabym chyba w takiej zgaszonej mięcie, wpadającej w szarości, żeby komponowaly się z materiałem obu mebli :) Swoją drogą- w naszym mieszkaniu dłuuuugo rozważałam gdzie wbić gwoździe, więc ściany jakis czas świeciły pustkami :D
    Wesoły Świąt moja Droga! Odpoczywaj radośnie w Waszym wiosennym salonie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ciężko wytrzymać i się powstrzymać, żeby czegoś nie powiesić:P dziękuję:)

      Usuń
  19. Salon zaczyna wyglądać bardzo przyjemnie dla oka :) Nie jestem pewna odnośnie tej mięty, ale może dlatego, że nie bardzo umiem sobie to wyobrazić. Te dzwonki są naprawdę cudowne, ale muszę się powstrzymać z robieniem podobnych rzeczy - już mój łapacz snów leży na półce, bo nie wiadomo, gdzie go powiesić :/

    http://nevermind-factory.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No czasami ciężko - coś się wytworzy i musi poczekać, przeleżeć, bo nie ma gdzie położyć:) ale ja lubię zmieniać aranżacje - jedne rzeczy chowam, inne wyjmuje i zamieniam:)

      Usuń
  20. możesz kupić zwykłe pudła, albo jakieś, pasujące teraz do wystroju i oklejać scrapowym papierem, a jak Ci się znudzi, to znow okleić innym:) no chyba że chcesz takie porządne, do emerytury te same:D Ja tak robię w małym pokoju:))) Jak by były w jakimś neutralnym kolorze - np białe, czy szare, to można samą przednią ścianę oklejać, a wieko zostawiać bazowe:D Sory. Rozpisałam się, ale pudła mnie fascynują:)

    Buziaki Wielkanocne:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajnie fajni:) dobry pomysł z tymi pudłami:) dzięki!

      Usuń
  21. Naturalnie i ze smakiem:)
    Wesołych Świąt!

    OdpowiedzUsuń

  22. Radosnych Świąt :) Pozdrawiam - M.

    OdpowiedzUsuń
  23. Mam identyczną szafę w sypialni. Robiliśmy ją sami z M. dzięki czemu miała wymiary dokładnie takie jakie chcieliśmy. Jednak jej złożenie zajęło nam dużo czasu ;) Bardzo podobają mi się Twoje uchwyty - są mało widoczne i szafa wygląda lekko :) Co do pudeł zgadzam się w 100% z Katarzyna Kawczyńska :) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zdolniachy z Was!:) dzięki - chyba na razie przy nich zostanę:)

      Usuń