• HOME
  • O MNIE
  • KONTAKT
  • JESTEM TEŻ TUTAJ
  • WSPÓŁPRACA

czwartek, 1 czerwca 2017

Pierwsze razy.

Ahoj! Mam nadzieję, że choć trochę tęskniliście! Wybaczcie tak długą nieobecność na blogu, ale dużo się ostatnio działo i osoby śledzące nas na Instagramie czy Facebooku wiedzą co zdarzyło się w naszym życiu. Dla tych, którzy nie są na bieżąco : zostaliśmy rodzicami. Zostaliśmy rodzicami malutkiego Franka, który 18 maja zaszczycił nas swoją obecnością i skradł nasze serca. Od jakiegoś czasu jesteśmy już razem, w domu, poznajemy się, przytulamy i robimy wiele rzeczy po raz pierwszy. Przeżyliśmy pierwszy Dzień Mamy i Dzień Dziecka, byliśmy na pierwszym spacerze,byliśmy na pierwszej wizycie u pediatry, pierwszy raz wstawaliśmy w nocy, żeby utulić maleństwo i po raz pierwszy zakładaliśmy skarpetki na tak malutkie stópki. 














I wiele, wiele innych.. Jest cudownie..

Cieszę się, że Franuś pojawił się właśnie w maju - kiedy pogoda robi się tak piękna i można dużo czasu spędzać na świeżym powietrzu. Przez ostatnie kilka dni pogoda była bajeczna, więc wybraliśmy się na kilka długich spacerów. Anex Sport sprawdził się bardzo dobrze, Franko smacznie spał prawie przez cały czas. Was też wiosna tak pozytywnie nastraja? Trochę słońca, cieplejsze dni i dłuższe wieczory i od razu człowiek jak nowo narodzony, prawda?




Jeśli mowa o pierwszych razach to muszę się Wam pochwalić jeszcze jedną rzeczą - w majowym wydaniu magazynu Najpiękniejsze Dekoracje Domu (Moje Mieszkanie) najdziecie mnie! Cieszę się bardzo,  mogłam pokazać co lubię i Wy możecie to przeczytać:) 


Zdjęcie pochodzi z publikacji w miesięczniku Najpiękniejsze Dekoracje Domu 5/17 ZPRMEDIA. Zdjęcia : M. Skorupski, stylizacja: A. Wrodarczyk

Zdjęcie pochodzi z publikacji w miesięczniku Najpiękniejsze Dekoracje Domu 5/17 ZPRMEDIA. Zdjęcia : M. Skorupski, stylizacja: A. Wrodarczyk

Jeśli dorwiecie en magazyn koniecznie zajrzyjcie do środka! To tyle ode mnie na dziś! Trzymajcie się ciepło i życzę Wam wszystkiego o czym zamarzycie na ten Dzień Dziecka (każdy z nas przecież nim jest!) Tymczasem. 

9 komentarzy:

  1. Serdeczne gratulacje i jak najwięcej tych pięknych chwil, które na zawsze pozostają w sercu. Dużo zdrówka i sił dla Waszej rodziny. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeszcze raz serdeczne gratulacje:-)))) Rozkwitasz jako młodo mama:-)))) Niech Wam Franuś zdrowo rośnie i jest pociechą każdego dnia:-)))
    Pozdrawiam serdecznie:-)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje :* Zaczyna się najpiękniejsza przygoda Twojego życia :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super, super! Wiem wszystko z insta i cieszę się po raz kolejny Waszym szczęściem :) Sesję w papierze już widziałam, gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Na początku gratuluję przyjścia na świat Franka!
    Ja jaszcze trochę musze poczekać na Celinę :)
    A po drugie gratulacje z okazji występów w gazecie.
    Fantastycznie to wyglądało !

    OdpowiedzUsuń
  6. Gołym okiem widać ogrom Waszego szczęścia! Pozdrawiam serdecznie
    i buziak dla Frania :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Po pierwsze gratulacje :) Te pierwsze chwile i pierwsze razy są cudowne i niezapomniane. I będzie ich jeszcze naprawdę dużo - pierwsze słowa, pierwsze kroki i milion innych. A wszystkie tak bardzo cieszą :) Po drugie - świetny blog. Trafiłam tutaj dzisiaj, choć na Instagramie "obserwuję" Cię chyba od momentu jak obejrzałam Najpiękniejsze dekoracje domu - bardzo, bardzo spodobała mi się ta energia, która bije od Ciebie i z Twoich wnętrz.

    OdpowiedzUsuń
  8. Super zdjęcia, na których zauważyłam piękny wózek. Co to za model i jak się nim jeździ? Pozdrwiam

    OdpowiedzUsuń