• HOME
  • O MNIE
  • KONTAKT
  • JESTEM TEŻ TUTAJ
  • WSPÓŁPRACA

wtorek, 28 listopada 2017

Świąteczne ilustracje i etykiety do prezentów do pobrania

Mikołajki tuż tuż, a i Święta coraz bliżej. Niektórzy z Was jeszcze wysyłają kartki (sama należę do tych osób), więc przychodzę z pomocą i poniżej wrzucam Wam kilka ilustracji do pobrania. Są też świąteczne etykiety, które możecie wydrukować, wyciąć i przyczepić do prezentu. Wszystko ręcznie malowane od serca :) Ilustracje możecie wydrukować w postaci kartek lub plakatów. Wystarczy wybrać wielkość w trakcie drukowania :) Mam nadzieję, że się Wam spodobają:)

Poniżej wrzucam Wam link - kliknijcie i wybierzcie interesujące Was ilustracje!

 
 
 
Tymczasem!
 
 

5 komentarzy:

  1. Super.. Na pewno skorzystam.. Zwłaszcza Radosnych Świąt przypadło mi do gustu 😍 Dziękuję! ☺😘

    OdpowiedzUsuń
  2. O tak chustę mam to tak to może wyglądać :)

    OdpowiedzUsuń
  3. W takim razie juro odpalam drukarkę;) Tym bardziej,że często nosze taki tobołek w chuście na piersiach;)a rysunki piękne! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Marto, dziękuję za piękne prezenty! Serdeczności posyłam.

    OdpowiedzUsuń