• HOME
  • O MNIE
  • KONTAKT
  • JESTEM TEŻ TUTAJ
  • WSPÓŁPRACA

wtorek, 13 marca 2018

Spełnione marzenie

 Jestem zdania, że nic nie przychodzi samo. Jeśli czegoś bardzo chcesz to dążysz, ciężką pracą, żeby to marzenie zrealizować. Tak samo było u nas. Od bardzo, bardzo dawna marzyłam, żeby móc sprzedawać Wam moje prace w formie plakatów, kartek, ilustracji. Marzyłam, żeby otworzyć własny biznes i rozwijać się w tym aspekcie. Marzyłam, żeby wyżyć się gdzieś artystycznie i stworzyć coś swojego, wyjątkowego. Po długim czasie planowania, kursów, wniosków, mailowania i googlowania -udało się! Spełniamy nasze marzenie i otwieramy własny biznes, ba! już to zrobiliśmy. Nadal trwają prace nad otwarciem naszego sklepu internetowego "pod kloszem", więc okażcie odrobinę cierpliwości:) Myśleliśmy, że wszystko pójdzie dużo szybciej, ale na niektóre sprawy nie mieliśmy wpływu i z przyczyn niezależnych od nas całe przedsięwzięcie się opóźniło. Staram się zupełnie tym nie przejmować, a nawet nie mam kiedy, bo pracy jest co nie miara! Śledźcie na bieżąco nasze poczynania, a ja na pewno przypomnę Wam o "pod kloszem" gdy tylko sklep ruszy! Na razie mogę pokazać Wam logo, które wykonała dla nas niezastąpiona Karolina Krysztofiak
Wiecie też, że zawsze marzyłam o profesjonalnej sesji zdjęciowej w naszym mieszkanku. Udało się i w maju zeszłego roku ta właśnie sesja ukazała się w Moim Mieszkaniu. W tym roku mam szansę zostać Kobietą z Pasją. Byłoby mi bardzo miło gdybyście zechcieli zagłosować na mnie poprzez kliknięcie Lubię to pod moją publikacją (MM NS 1/17) o tutaj : http://m.urzadzamy.pl/konkurs/konkurs-wybierz-kobiete-z-pasja-2017-i-wygraj-nagrody,11/

Każdy głos to dla mnie kop pozytywnej energii i wyróżnienie. A i za komentarz można wygrać nagrody:) Z góry wielkie dzięki!
Warto spełniać marzenia, bo uczucie gdy się uda jest niedoopisania. Nie wiem jak będzie i czy nasze przedsięwzięcie okaże się sukcesem, ale już się cieszę, że udało się zajść tak daleko. Będę Was na bieżąco informować o postępach i już zapraszam na Facebooka sklepu TU  i Instagram @pod_kloszem Liczę na Wasze wsparcie w biznesie!!:) 

2 komentarze:

  1. Serce mi rośnie jak Cię obserwuje. Pamiętam logo dla bloga...tyle czasu temu:) Nie mogę się doczekać otwarcia sklepu. Jestem zachwycona Waszym pomysłem na niego!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna wiadomość :) kibicuję z całego serducha, bo malujesz cudnie!
    Mnie samej też marzy się własny biznes, ale póki co czuję, że to by mnie przerosło, że muszę jeszcze trochę poczekać...

    OdpowiedzUsuń