• HOME
  • O MNIE
  • KONTAKT
  • JESTEM TEŻ TUTAJ
  • WSPÓŁPRACA

środa, 24 czerwca 2015

Wpuść do domu trochę lata

 
 
I wcale nie chodzi tutaj o pogodę, która niestety nas nie rozpieszcza.Chodzi tutaj o bajeczne przedmioty, które każdy z Was dobrze zna - muszelki. Te spacery morskim brzegiem w poszukiwaniu perfekcyjnej muszli lub wyjątkowego kamienia - chyba wszyscy mają takie doświadczenia. Pamiętam, że miałam świra na punkcie muszelek, jednego lata, będąc jeszcze w szkole podstawowej wróciłam z wakacji z kartonami muszelek - później zaniosłam je do szkoły i wszyscy robiliśmy z nich na plastyce wakacyjne obrazki. Was również chciałam zachęcić do pracy z muszelkami. Nie muszą się one kojarzyć z kiczem czy czymś nieestetycznym. Istnieje wiele naprawdę wspaniałych projektów z użyciem muszli, które Wam dzisiaj pokażę.






Muszelki pięknie prezentują się jako dekoracja sama w sobie, mogą leżeć grzecznie w koszyczku, słoju, naczyniu czy mini szklarni. Można też poszaleć i stworzyć z nich bardzo ciekawe kompozycje.

źródło

Powyżej widzicie muszle z ostryg pomalowane od środka, które służą jako małe miseczki na sól i pieprz na wesele. Pomysł mi się spodobał, jednak zastosowanie zostało trochę zmienione. Przed spaniem często już leżąc w łóżku zdejmuję kolczyki, wisiorek czy większy pierścionek i kładę je gdzie popadnie. Gubią się potem te małe zamknięcia do kolczyków wkrętek i wszystkie gdzie się turla. Pomysł z designsponge.com, który widzicie powyżej zastosowałam i ja. Złotolem pomalowałam wnętrze większej muszli. Poczekałam aż wyschnie.


I już - powstała sypialniana miseczka na pierścionki i inne drobiazgi.




Co myślicie o tym prostym DIY?:)

Rzućcie okiem na inne przedmioty, które można wykonać samemu z użyciem muszelek.

źródło
źródło
źródło
źródło
źródło
źródło
źródło
Ja już jestem w letnim nastroju, bo zbliżają się wakacje, na które, mogę powiedzieć z czystym sumieniem zasługuję! Trzymajcie się i ocieplajcie w te chłodne, deszczowe letnie dni! 


30 komentarzy:

  1. Super inspiracje. Mnie najbardziej spodobał się słoik pełen muszelek. Proste, a ślicznie wygląda. Oby tylko to lato jak najszybciej do nas zawitało :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Kocham muszelki. Piekne ozdoby!

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię takie morskie akcenty :) I też podobne dekoracje u mnie niedługo zagoszczą. Bardzo spodobał mi się pomysł z miseczką-muszelką na biżuterię :) Dodam, że mam w podobnym stylu pierścionek zaręczynowy :))
    Pozdrawiam Cię Marta :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) pierścionek bardzo lubię, jest skromny i pasuje do wszystkiego:)

      Usuń
  4. Piękne, proste dekoracje są najlepsze. Cudownie wyglądają te muszle pomalowane na złoto. Ach, jak bardzo bym chciała, by koty nie traktowały wszystkiego jako zabawki...wtedy mogłabym takie piękne muszelki poustawiać to tu, to tam... Pozdrowienia ślę kozie! :) Kaś

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki za kozie pozdrowienia:) co do kotów, cóż... zwierzakom się wybacza:)

      Usuń
  5. Biżuteria w muszli wygląda bardzo ekskluzywnie:) świetne pomysły!
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam wielki sentyment do muszelek! Patrząc na te pomysły - mam ochotę wyciągnąć swoje zbiory ;) i coś tam potworzyć... :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kiedyś właśnie w takiej muszli jak te z pieprzem i solą trzymałam ściągane przed snem elementy biżuterii. Tylko mnie się nie chciało malować :) Teraz mi kompletnie muszelki do wystroju nie pasują, ale ostatnio przyniosłam mojej córce (dwa lata) cały worek muszelek do zabawy. Zachwyciła się :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. właśnie też jako dziecko je uwielbiałam i miło wspominam:)

      Usuń
  8. Śliczne klimaty, z muszlami w roli głównej. One naprawdę wprowadzają lato do domu :))

    OdpowiedzUsuń
  9. Muszelka na pierścionki urzekła mnie najbardziej <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Dekoracje z natury są najpiękniejsze! Miseczka na biżuterię to świetny pomysł :)
    Miłego dnia!
    M :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Chciałabym się znaleźć w Twoim domu... jest tak przepięknie i klimatycznie! Zachwyca mnie poczucie Twojego smaku !

    OdpowiedzUsuń
  12. pożyteczne i piękne. chyba sprawię takie muszelkowy prezent mojej mamie. uwielbia i złoto, i muszle.

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne inspiracje, jak zwykle :-) Wykorzystując muszle łatwo otrzeć się o kicz, a pomysły zaproponowane przez Ciebie są lekkie i łatwe do przyjęcia :-) Pozdrawiam wakacyjnie! :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. właśnie się tego kiczu obawiałam, ale myślę, że jest ok:) dzięki:)

      Usuń
  14. Na chwilę mnie wywiało, ale już nadrabiam- Martuś- dzień ZERO już za Wami prawda?!?!?! :D:D:D
    Ściskam przemocno i wakacyjnie! Odpoczywaj!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak, już za nami:) odpoczywam - dzięki!!!:D

      Usuń
    2. to jeszcze raz serdecznie gratuluję i mam nadzieję, że wszystko wyszło jak to sobie wymarzyliście!!! :)

      Usuń