• HOME
  • O MNIE
  • KONTAKT
  • JESTEM TEŻ TUTAJ
  • WSPÓŁPRACA

sobota, 30 stycznia 2016

Zapraszam na kawę do bosodomowej kuchni!

Dawno nie było nic o naszych wnętrzach, a przedpokój wciąż w toku, więc zapraszam Was serdecznie do naszej kuchnio-jadalni, czyli miejsca w którym uwielbiamy spędzać czas. Trochę się zmieniło, przybyło i ubyło wielu rzeczy. Dostałam od rodziców leciwy młynek do kawy, dostaliśmy również piękny stary zegar, który stanął na najwyższej półce. Na szafkach kuchennych stoją nowe skrzynki po winie, a storczyk pięknie rozkwitł. Postanowiłam również przywołać już wiosnę kupując niebieskie hiacynty. Rozgośćcie się :) 















































Dla tych, którzy nie widzieli poprzedniego kuchennego posta odsyłam tutaj --> Kuchnio-jadalnia


66 komentarzy:

  1. Bardzo przyjemne wnętrze, aż chce się w nim przebywać. Z dodatków przypadł mi do gustu zwłaszcza renifer:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo sympatyczne miejsce, urzekły mnie zasłonki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przytulną bardzo Twoja kuchnia <3 Najlepsze imprezy odbywają się w kuchni ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Chętnie zasiądę z Toba do kawy i popodziwiam kuchnię :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Galeria w kuchni, w rogu jest super! :) Ja też co chila robię jakieś zamieszanie w kuchni (tj zmiana dekoracji ). Super są białe dodatki - mi też ich nigdy dosyć :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo u Ciebie przytulnie, na pewno miło spędzać czas w takiej fajnej kuchni :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo bezpretensjonalnie i uroczo.

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystkie Marty, które znam mają super kuchnie ale Twoja wymiata;))) pięknie u Ciebie!

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna i bardzo nastrojowa kuchnia :-) Szczególnie podoba mi się, że górna zabudowa nie biegnie nad całym blatem. A moje serce skradł Twój kącik pracy twórczej. Marzę o sztalugach, a jeszcze bardziej o tym, by móc coś wyczarować na płótnie :-) Miłej soboty, uściski! :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Miło byłoby tą kawkę wypić w tak przytulnej kuchni:-)
    Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękna kuchnia! Podobają mi się białe kuchnie ale przy moim męskim towarzystwie chyba skuszę się na siwą w nowym domu:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A i jeszcze mam pytanie: ten zlew jest z Ikei i jak się sprawdza w praktyce?

      Usuń
    2. dzięki;) zlew się świetnie sprawdza, polecam!

      Usuń
  12. Oh piękna kuchnia!
    Bardzio w moim stylu :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jak przeglądam zdjęcia to tak jak bym była u siebie, mamy tą samą glazurę na ścianie, oraz kolorystyka mebli oraz ustawienie.

    OdpowiedzUsuń
  14. Kuchnia jest bajeczna, mogłabym taką mieć :-) Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ha zegar mam taki sam:) a kuchnia...lubię tą Twoją prostotę, nic wymyślnego, a ma smaczek...
    prawdziwe gniazdko :)
    Buziaki:)
    Aga z Różanej

    OdpowiedzUsuń
  16. Kochana wiesz, tym razem wpadłabym do ciebie na to kawsko i to takie całkiem mocne. Na przestrzeni roku zrobiła sie ze mnie straszna kawoszka;) Uwielbiam te indygo dodatki w twojej kuchni i bardzo masz tam przytulnie. Mam spore zaległości u ciebie. Pięknie malujesz!

    OdpowiedzUsuń
  17. Kochana wiesz, tym razem wpadłabym do ciebie na to kawsko i to takie całkiem mocne. Na przestrzeni roku zrobiła sie ze mnie straszna kawoszka;) Uwielbiam te indygo dodatki w twojej kuchni i bardzo masz tam przytulnie. Mam spore zaległości u ciebie. Pięknie malujesz!

    OdpowiedzUsuń
  18. Rób kochana tą kawusię, z miłą chęcią usiądę przy tym pięknym art decowskim stole;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Śliczny biały wazon na półce. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  20. Zakochałam się w figurce łosia! Piękny :)

    OdpowiedzUsuń
  21. uwielbiam zaglądać do twojej kuchni. jest taka urocza. o każdej porze roku.

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękne wnętrze, klimatyczne, jasne i aż bije z niego ciepło ogniska domowego :) Podziwiam i pozdrawiam
    oraz nieśmiało zapraszam na mojego bloga

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo podoba mi się wymieszanie stylów! Udana ta kuchnia, no!

    OdpowiedzUsuń
  24. Piękna kuchnia, ze swoim własnym, niepowtarzalnym klimatem.

    OdpowiedzUsuń
  25. Zróbcie trochę miejsca i dla mnie :))) Marta, mam przy okazji pytanie- co to za stół? Czy to jest ikea? Mam bardzo podobny w ciemnym kolorze i walczę nad przemalowaniem go na biało, dlatego tak dopytuję ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie, stół jest kupiony z drugiej ręki, po 80 letniej babci, za 200zł;)

      Usuń
  26. Figurka łosia jest genialna ale trochę się zlewa ze ścianą ;/

    OdpowiedzUsuń
  27. Przytulna kuchnia, piękne dodatki i kolory! :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Wypiłam poranną kawę w Twojej kuchni ;P W takich pięknych okolicznościach smakowała wybornie!
    Pozdrawiam (prawie) wiosennie! ;P
    M.

    OdpowiedzUsuń
  29. Ile bieli, pięknie, zazdroszczę takiej kuchni :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  30. Śliczna kuchnia! A stół i krzesła to po prostu miłość od pierwszego wejrzenia! :D Uściski!

    OdpowiedzUsuń
  31. ależ masz dużą i przytulną kuchnię - jest gdzie spełniać się kulinarnie, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Przyjemne wnętrze, fajny stolik z krzesełkami :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Piękna kuchnia. Aż ma się ochotę tam na chwilę przenieść. :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Jestem zauroczona ciepłem i lekkością Twojej kuchni, na pewno jest tam miło się krzątać i pić niedzielną kawkę :) Pozdrawiam Kasia Knop

    OdpowiedzUsuń
  35. Kuchnia w klimacie, który ja bardzo lubię, czyli bardzo przytulna i domowa. Nie mogę się doczekać, kiedy urządzę swoją :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Bardzo przyjemnie :) A skąd jest ta kuchnia i płytki?:) Jestem na etapie szukania inspiracji do nowego mieszkania :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. meble kuchenne IKEA - laxarby:) z tego co wiem, teraz tylko robią czarne z tej serii:) płytki nie pamiętam...

      Usuń