• HOME
  • O MNIE
  • KONTAKT
  • JESTEM TEŻ TUTAJ
  • WSPÓŁPRACA

środa, 22 lutego 2017

Frankowy kącik - mamine pragnienia

Od zawsze lubiłam otaczać się ładnymi, estetycznymi przedmiotami. Od zawsze cenię rękodzieło i ludzi z pasją - nawet gdy jeszcze nie byłam w ciąży, miałam już upatrzone dzieciowe rzeczy, które zwracały moją uwagę detalami, sercem włożonym w zrobienie ich lub wyjątkowym wyglądem. Wiadomo, że gdybym mogła brałabym wszystko od razu (za jednym kurierem :D), ale oczywiście prawdopodobnie nie jest to możliwe - chyba, że chciałabym, żeby mój szanowny mąż wystawił mnie za drzwi razem z tym kurierem <hłehłe> Niektóre rzeczy pojawią się u nas lub już są #nicwięcejniepowiem :)), na niektóre rzeczy będzie trzeba poczekać, może niektórych nie uda się ogarnąć w ogóle, ale może kogoś z Was młode mamy zainspiruję do stworzenia dla Waszych pociech kącika w naturalnej stylówce.

1,2,3,4,5,6,7,8,9,10,11

Linki do sklepów lub profili instagramowych znajdziecie klikając w cyfry pod grafiką:) Oznaczone są wszystkie oprócz 7, ponieważ zdjęcie 7 robiłam daaawno temu - kiedyś mój małż przywiózł z Biedrony trzy sześciokątne półeczki i trzymałam je w szafie z myślą o małym Franku :) Podobne półki znajdziecie we wielu sklepach w sieci. 

1. Misie Philomena Kloss - nie wiem co mają w sobie, ale totalnie skradły moje serce. Wydaje mi się, że to ich oldschoolowy wygląd, nieco przypominające misie z dzieciństwa i bajeranckie ciuchy sprawiły, że przepadłam. Te słodziaki robione są na Ukrainie i stamtąd też można je kupić, w Polsce dostępne TU.

2. Karuzela/mobil nad łóżeczko - estetyczna, delikatna, bez plastiku, zbyt dużej ilości kolorów, idealna. 

3. Ślizna poszewka na poduchę i pościel od TinyStar z kolekcji Golden Dust idealnie wkomponuje się w naturalny look kącika chłopca (no i te gwiazdki <3)!.

4. Makramy nie mogło zabraknąć, zdradzę Wam, że mam już w domu makramową girlandę na łóżeczko i na pewno wiecie od kogo :) Ania z bloga Prosta Idea wyplotła dla mnie, już po raz trzeci, makramowe cudo. W makramie jest coś co mnie przyciąga - nutka boho, ręcznie robione sploty, etno szyk..
5. Wieszaki ze sklejki będą w kąciku i przydatne i estetyczne. Może namówię męża na zrobienie mi takich? Gdyby ktoś nie czuł się na siłach dostępne są u nuki.pl

6. W styl naturalnego jasnego drewna wpasowuje się też proporczyk z literą lub jakimś kształtem.

8. Poduchy pierwsza klasa- sami wybieracie czcionkę, napis, kolor nici - uwielbiam takie indywidualne projekty!

9. Little Lights to miłość od pierwszego wejrzenia! Jak tylko zobaczyłam ich lampy na Instagramie wiedziałam, że prędzej czy później muszę taką mieć! Są śliczne, ręcznie wykonane, robione z sercem i dają takie delikatne, urocze światło. Zdradzę Wam, że taka lampa znajdzie się i u nas, ale na razie nie powiem jaka dokładnie:)

10. Kolekcja Heavy Knit od Jollein to mój kolejny faworyt- fajny gruby splot, koc idealne do spacerów w chłodniejsze dni i drzemek w domku.

11. Drewniane autka - no który chłopiec nie lubi samochodów? Wiadomo, że na początku służyłyby jako świetna dekoracja, a śmigać po podłodze będziemy nieco później:)

Ten post to efekt moich znalezisk internetowych, fajnych ludzi, robiących rewelacyjne rzeczy. Co z tych rzeczy pojawi się u nas? - Zobaczymy :) Ale musicie przyznać, że wszystkie są urocze, prawda?

2 komentarze:

  1. Żółty <3! A misie kochana bardzo latwo uszyc, wiec tu mozesz przyoszczedzic. Teraz plusem jest to ze czesto trendy sa rzeczy o na prawde prostej formie, takze w razie despetacji mozna samemu i bedzie oryginalnie;) Zycze szczesliwosci.
    U mnie tez kącik niemowlala w musztardowej kolorystyce;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna kolorystyka, taka wesoła ale stonowana i nieoczywista :))

    OdpowiedzUsuń