• HOME
  • O MNIE
  • KONTAKT
  • JESTEM TEŻ TUTAJ
  • WSPÓŁPRACA

niedziela, 22 listopada 2015

Duże dzieci też odliczają - mini kalendarz adwentowy DIY

 
Nie mamy jeszcze dzieci, więc robienie kalendarza adwentowego z drobiazgami w środku nieco mijałoby się z celem - mogłabym zaskoczyć drobiazgiem albo samą siebie albo M-ęża :D Ale wręcz uwielbiam odliczanie do mojego ulubionego okresu w roku, czyli Świąt Bożego Narodzenia, więc postanowiłam zrobić coś, co pozwoli mi odliczać dni - takie kalendarz dla starszych dzieci - dorosłych. Do zrobienia tego drobiazgu zainspirowały mnie serca wiszące na wystawie jednego ze sklepów. Wszystkie serduszka kosztowały 15zł, więc koszt nie był wysoki. Na każdym z nich napisałam cyfrę oznaczającą dni i ozdobiłam je farbkami. Następie związałam razem, tak, aby wisialy na różnych wysokościach i powiesiłam w salonie. Każdego dnia zdejmę lub odetnę jedno serduszko, aż zostanie jedna jedyna - i nastanie czas Świąt. 













30 komentarzy:

  1. Faaajne,fajne.:D Te serduszka tylko 15 ziko,to gdzie Ty je dorwałas :P :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w takim tanim sklepie, chyba się Skąpiec nazywał:D

      Usuń
  2. Ja już również jestem w czysto świątecznym nastroju. Kalendarz adwentowy też zrobiłam, jutro pokaże na blogu :) już do zobaczenia na youtube.
    Najbardziej lubie to dekorowanie mieszkania na swieta :)

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo mi się podoba, prosty ale urokliwy kalendarz :)

    OdpowiedzUsuń
  4. haha no cudo Marto! Jestem pod wrażeniem i to ogromnym. Od razu czuję, że święta są coraz bliżej :)

    OdpowiedzUsuń
  5. hihi świetny pomysł , p.s. moglibyście następnym razem z mężem co drugi dzień na zmianę robić sobie niespodzianki adwentowe ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. oj Martuś zdecydowanie masz rację duże dzieci też odliczają dni;)
    pzdr:))

    OdpowiedzUsuń
  7. A ja się obawiałam, że za stara jestem na kalendarz :)
    Podoba mi się!:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam serduszka, śliczny kalendarz <3 <3 <3 Miłej niedzieli :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Oczarowujesz mnie za każdym razem gdy do Ciebie wchodzę. My kalendarza adwentowego również jeszcze nie mamy... może nie bardzo byłam w nastroju by myśleć o dekoracjach domu ale wchodząc tu do Ciebie zapragnęłam tych małych drobiazgów, które tworzą klimat!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mam nadzieję, że już u Ciebie lepiej! a na drobiazgi przyjdzie czas:)

      Usuń
  10. Bardzo fajny pomysł na kalendarz adwentowy, śliczna dekoracja :))

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny pomysł i świetne wykonanie !!!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Niby tylko serduszka a taki przeuroczy kalendarz wyszedł.To za sprawą Twoich słodkich malunków, a najsłodsze są te listki.Bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  13. Marta świetny pomysł a zakup że ho ho :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ciekawy projekt..zwłaszcza Twoje malunki..:) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń