• HOME
  • O MNIE
  • KONTAKT
  • JESTEM TEŻ TUTAJ
  • WSPÓŁPRACA

poniedziałek, 22 grudnia 2014

Christmas time


Wszyscy wiedzą, że Święta to czas magiczny.. nie trzeba nawet wspominać jak ważne jest by spędzić go wyjątkowo i z wyjątkowymi osobami. Ja mam to szczęście. Cieszę się też, że zaczęłam swoją przygodę z blogiem właśnie teraz, gdy tyle piękna i radości dookoła. Świerkowe gałązki  i choinka pachną w domu, a Bożonarodzeniowe dekoracje i świeczki nadają wnętrzu jeszcze bardziej odświętnego charakteru.





Dwa dni temu był w dużym pokoju szał pakowniczo-dekoratorski. Oczywiście uczestniczyłam w nim ja... kilka godzin na podłodze i udało się stworzyć kilka fajnych rzeczy i spakować wszystkie prezenty. Największym wyzwaniem okazała się długa tuba z plakatem, ale i temu podołałam. Wszystko czeka na przewóz do rodziców, gdzie spędzimy Wigilię. Oczywiście nie obyło się też bez wspaniałych gości wczorajszego wieczora, nawet mój M-luby zrobił lasagne - ja niczym Garfield- uwielbiam!






Nigdy wcześniej nie miałam bloga, więc ilość funkcji/możliwości i wszystkiego tutaj mnie trochę przytłacza, ale chyba ogarnę z czasem wszystko (już myślę nad logo).
Jeżeli tu przypadkiem zajrzysz drogi czytelniku - Wesołych Świąt!

M.

3 komentarze:

  1. I nawet pierniki perfekcyjnie udekorowane!:)
    Ściskam Was wszystkich- rodzinkę P. i Ch.


    PS Powodzenia w prowadzeniu. Będę odwiedzał.
    PS 2 Jestem pierwszym komentatorem:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo dobre ciastka z żurawiną.

    OdpowiedzUsuń
  3. Witaj w świecie blogów! Spodoba Ci się:)

    OdpowiedzUsuń