• HOME
  • O MNIE
  • KONTAKT
  • JESTEM TEŻ TUTAJ
  • WSPÓŁPRACA

wtorek, 28 czerwca 2016

Roślinna aranżacja

Cieszę się, że nasza sypialnia zaprezentowana w poprzednim poście się Wam spodobała! Obiecuję, że po urlopie wrzucę obiecany tutorial łóżka z palet oraz dużej dekoracji a la łapacz snów. Wiele osób pytało i sugerowało, żeby takie posty zamieścić, więc jak tylko dobiorę się do zdjęć coś się pojawi. Dzisiaj mam dla Was dwie rzeczy - zdjęcia z roślinnej aranżacji oraz życzenia wakacyjne.











Co do roślin - wiecie, że to ostatnio i chyba jeszcze bardzo dłuuugo moja nowa-stara pasja. Ze względu na brak czasu na malowanie (dużo pracy w szkole, zajęcia pozalekcyjne itd.) odłożyłam na razie akwarelki i relaksuje się przy roślinach. Poznaje ich gatunki, czytam i kolekcja powoli się powiększa. Sesja była efektem przestawiania i ustawiania, a po publikacji jednego zdjęcia na Instagramie kilka osób poprosiło o więcej, więc więcej jest! Na zdjęciach widzicie małą pileę pepermioides, muehlenbeckie (ta z małymi listkami), bluszcz oraz paproć nefrolepis. To maleństwo po prawej stronie to starzec Rowleya. Wszystko oczywiście w starych glinianych donicach, które wręcz kocham, a w tle makrama od  Prosta Idea. Stare lampiony, które przemalowałam odnalazły się w tym klimacie równie dobrze jak szkło. Muszę przyznać, że całość bardzo mi się podoba dlatego postanowiłam się z Wami podzielić zdjęciami.

Niedługo ruszamy na upragniony, wyczekany urlop. Bardzo lubimy podróżować, odwiedzać nowe, ciekawe zakątki i próbować tamtejszego jedzenia, więc na letnie wakacje zawsze czekamy z utęsknieniem. Ja tym bardziej, ponieważ czas wakacji to dla mnie dwa miesiące tylko dla mnie! Mam głowę pełną pomysłów, a 12 lipca wracam z naładowanymi akumulatorkami i działamy! Lipiec i sierpień to czas urlopów, wakacji czy weekendowych wypadów, tak więc życzę Wam wszystkim moi drodzy dużo przygód, świetnej pogody, dobrych kompanów i rewelacyjnie spędzonego czasu! Do zobaczenia!

Nie zapominajcie, że tutaj @bosy_dom bywa regularnie!!


16 komentarzy:

  1. Fenomenalna aranżacja,a wykorzystanie jako patery na ciasto w formie podstawki pod kwiatek to strzał w dziesiątkę:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie, ciekawie i stylowo :) Będę tu częściej wpadać i zapraszam także do siebie.
    Uściski serdeczne.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ciekawe rozwiązania. Myślę, że coś u siebie wykorzystam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Oby pogoda dopisała :)

    OdpowiedzUsuń
  5. te klosze do ciast przypomniały mi stół słodkości z wesela

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowne dekoracje - pamietam że u rodziców były takie stare doniczki - ale moja mama już na pewno wszytskie wymieniła na nowe! WIdzę też paterke na ciasto - ja mam zieloną i uwielbiam ją - ja moją mam po babci.

    OdpowiedzUsuń
  7. Kompozycja z gatunku tych, na które można patrzeć godzinami. Brawa za kreatywne wykorzystanie różnorodnych dodatków i zamiłowanie do glinianych doniczek. Aranżacja jest naturalna i ciekawa, widać też, że roślinkom takie towarzystwo bardzo odpowiada. Makrama to fajny akcent i świetnie pasuje do całości. Jednym słowem, jest sympatycznie i z klimatem, pozdrawiam wakacyjnie : )

    OdpowiedzUsuń
  8. Jestem bardzo zainteresowany tym blogiem. Regularne dodawanie wpisów i świetne redagowanie i konkretyzowanie materiałów. Można dodać do ulubionych!

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna kompozycja! Rozumiem Twoją miłość do roślin i słabość do glinianych donic..
    Mam nadzieję, że urlop Wam się udał :-) Bardzo ciekawi mnie przepis na tę dekorację nad łóżkiem, cierpliwie czekam, aż będziesz mogła się nim z nami podzielić :-) Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładna aranżacja. Ten klosz bardzo fajnie się komponuje.

    OdpowiedzUsuń
  11. Przepiękne zestawienie roślinek z donicami i szkłem, imponujące!:-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękna aranżacja. Koniecznie muszę pomyśleć o kompozycji utrzymanej w takim klimacie w moim mieszkaniu. Dzięki za inspirację:)

    OdpowiedzUsuń